Najčastejšie otázky

Objednávka

Koho môžem kontaktovať, aby mi pomohol s objednávkou?
Každý pracovný deň od 8.00 - 16.00 nám môžete zavolať na tel. č.: +421 911 422 374 alebo napísať na: info@habeshcoffee.sk

Chcel by som doplniť svoju objednávku o ďalší produkt. Je to možné alebo musím urobiť novú objednávku?
Ak vám už prišiel email potvrdzujúci objednávku,váš balík je na ceste. Vytvorte novú objednávku. V prípade, že ste tento email ešte nedostali, zavolajte nám na tel. č.: +421 911 422 374.

Chcem svoju objednávku zrušiť, ako mám postupovať?
V prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná (nedostali ste email s informáciou o odoslaní zásielky), zavolajte nám čo najskôr na tel. č.: +421 911 422 374. Ak už bola vaša zásielka odoslaná, tovar môžete vrátiť do 14 dní odo dňa, kedy vám bola doručená, na našu adresu v Zmysle Všeobecných obchodných podmienok.

Môžem u vás objednávať aj keď nebývam na Slovensku?
Áno, posielame aj do Českej republiky. Vyberte si spôsob dopravy "Zásielkovňa" a my Vám balík pošleme aj do Českej republiky.

Neprešla mi platba kartou. Čo mám robiť?
Vytvorte si novú objednávku a napíšte nám emailom, číslo nedokončenej objednávky. My nedokončenú objednávku na základe vášho emailu stronujeme.

Doprava

Koľko stojí doprava vo vašom e-shope?

  • Štandardné doručenie trvá do 2-3 pracovných dní. Odporúčame využiť službu Zásielkovne.
  • Doručenie do Packety (Zásielkovne ) na Slovensku stojí 2 EUR a trvá 3-4 pracovné dni a pri objednávke nad 50 € je zadarmo.
  • Doručenie do Packety (Zásielkovne )v Českej repulike stojí 4 EUR a trvá 3-4 pracovné dni a pri objednávke nad 50 € je zadarmo.
  • Doručenie nasledujúci pracovný deň prostredníctvom kuriéra DPD stojí 5 € a pri objednávke nad 80 € je zadarmo.
  • Platba na dobierku stojí 1 €.
  • Tovar je možne vyzdvihnúť aj na odbernom mieste v Žiline (Habesh Coffee Shop).
  • Minimálna objednávka je v hodnote 7 EUR.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?
Štandarné doručenie trvá 2 až 4 dni. Pri expresnom doručení dostanete svoju objednávku na nasledujúci pracovný deň. Až ku vašim dverám ju prinesie kuriér Slovenskej pošty. Doprava zadarmo vám príde klasickou poštou najneskôr do 4 pracovných dní.

Na doručenie svojej objednávky čakám už týždeň a stále nič neprišlo. Čo mám robiť?
Kontaktujte nás čo najskôr na našich kontaktoch. Zistíme, kde sa stala chyba a budeme vás promptne informovať o riešení problému.

Platba

Ako môžem vo vašom e-shope platiť?
Vašu objednávku môžete uhradiť 3 jednoduchými spôsobmi:

  • Na dobierku - spoplatnená 1 €
  • Platobnou kartou / online prevodom cez platobnú bránu GoPay 
  • V hotovosti na odbernom mieste.

Každý druh platby, okrem dobierky, je ZADARMO.

tovar 

Prišiel mi poškdený tovar ako ho mám reklamovať?
Skôr ako preberiete našu zásielku na pošte či od kuriéra, skontrolujte, prosím, či nie je poškodený obal zásielky. Ak ste našli poškodenie, reklamáciu riešte priamo s prepravcom, pretože zásielka musela byť poškodená pri preprave k vám.

V prípade, že obsah zásielky javí známky poškodenia, zjavných vád, alebo je to úplne iný produkt, ako ste objednali, prípadne chýbajú niektoré položky z vašej objednávky, môžete tovar reklamovať e-mailom na: info@habeshcoffee.sk alebo nám ho pošlite na našu adresu. Reklamácia musí obsahovať:

a) vaše identifikačné údaje,
b) naše kontaktné údaje,
c) opis tovaru, ktorý reklamujete,
d) popis vady tovaru a
e) číslo objednávky (faktúry), ktorej sa reklamácia týka.

NAŠE KÁVY

Čo znamená, že vaša káva je čerstvo pražená?
Kávy Habesh Coffee pražíme pravidelne niekoľko krát v mesiaci v malom množstve. Na sklade držíme len minimálne zásob, aby sme vám, našim zákazníkom, vždy zaručili čo najvyššiu čerstvosť. Netreba však zabúdať, že najčerstvejšia káva nie je najlepšia na prípravu. Ideálne je, ak sa káva používa až 14 - 20 dní po upražení. 

 

Tento web používa súbory cookies, aby sme Vám mohli zaistiť lepšie užívateľské prostredie. Ďaľšie informácie nájdete v dokumente Zásady spracúvania osobných údajov a používanie cookies.