Pýtate sa

Objednávka

Koho môžem kontaktovať, aby mi pomohol s objednávkou?
Každý pracovný deň od 8.00 - 20.00 nám môžete zavolať na tel. č.: +421 949 114 813 alebo napísať na: info@habeshcoffee.sk. V sobotu sme vám k dispozícii od 8.00 - 14.00 hod.

Chcel by som doplniť svoju objednávku o ďalší produkt. Je to možné alebo musím urobiť novú objednávku?
Ak vám už prišiel email potvrdzujúci objednávku,váš balík je na ceste. Vytvorte novú objednávku. V prípade, že ste tento email ešte nedostali, zavolajte nám na tel. č.: +421 949 114 813.

Chcem svoju objednávku zrušiť, ako mám postupovať?
V prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná (nedostali ste email s informáciou o odoslaní zásielky), zavolajte nám čo najskôr na tel. č.: +421 949 114 813. Ak už bola vaša zásielka odoslaná, tovar môžete vrátiť do 14 dní odo dňa, kedy vám bola doručená, na našu adresu v Zmysle Všeobecných obchodných podmienok.

Môžem u vás objednávať aj keď nebývam na Slovensku?
Momentálne pripravujeme rozšírenie nášho e-shopu aj do Českej republiky. Kým bude hotový, napíšte nám na e-mail uvedený nižšie.
Aj v prípade objednávok do iných krajín nás, prosím, kontaktujte na: info@habeshcoffee.sk.

Doprava

Koľko stojí doprava vo vašom e-shope?

  • Doprava až do konca septembra 2017 na všetky objednávky je ZADARMO.
  • Štandardné doručenie trvá do 2-3 pracovných dní.
  • Doručenie nasledujúci pracovný deň prostredníctvom kuriéra stojí 6 €.
  • Tovar posielame cez Slovenskú poštu.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?
Štandarné doručenie trvá 2 až 3 dni. Pri expresnom doručení dostanete svoju objednávku na nasledujúci pracovný deň. Až ku vašim dverám ju prinesie kuriér Slovenskej pošty. Doprava zadarmo vám príde klasickou poštou najneskôr do 4 pracovných dní.

Na doručenie svojej objednávky čakám už týždeň a stále nič neprišlo. Čo mám robiť?
Kontaktujte nás čo najskôr na našich kontaktoch. Zistíme, kde sa stala chyba a budeme vás promptne informovať o riešení problému.

Platba

Ako môžem vo vašom e-shope platiť?
Vašu objednávku môžete uhradiť 3 jednoduchými spôsobmi:

  • Na dobierku
  • Platobnou kartou 
  • Prevodom na účet

 Každý druh platby je ZADARMO.


Ako je možné uhradiť dobierku?

Dobierku zaplatíte na pošte alebo kuriérovi v hotovosti.

tovar 

Prišiel mi poškdený tovar ako ho mám reklamovať?
Skôr ako preberiete našu zásielku na pošte či od kuriéra, skontrolujte, prosím, či nie je poškodený obal zásielky. Ak ste našli poškodenie, reklamáciu riešte priamo s prepravcom, pretože zásielka musela byť poškodená pri preprave k vám.

V prípade, že obsah zásielky javí známky poškodenia, zjavných vád, alebo je to úplne iný produkt, ako ste objednali, prípadne chýbajú niektoré položky z vašej objednávky, môžete tovar reklamovať e-mailom na: info@habeshcoffee.sk alebo nám ho pošlite na našu adresu. Reklamácia musí obsahovať:

a) vaše identifikačné údaje,
b) naše kontaktné údaje,
c) opis tovaru, ktorý reklamujete,
d) popis vady tovaru a
e) číslo objednávky (faktúry), ktorej sa reklamácia týka.

Čo znamená, že vaša káva je čerstvo pražená?
Kávu Habesh Coffee pražíme pravidelne každý mesiac v malom množstve. Na sklade držíme len minimálne zásob, aby sme vám, našim zákazníkom, vždy zaručili čo najvyššiu čerstvosť.